Ez közös ügyünk – Marketing, brand és kultusz a kortárs magyar irodalomban
Debrecenben jártunk az ötödik KULTOK konferencián, amelynek előadói a marketing, brand és kultusz jelenségét vizsgálták a kortárs magyar irodalomban.
Debrecenben jártunk az ötödik KULTOK konferencián, amelynek előadói a marketing, brand és kultusz jelenségét vizsgálták a kortárs magyar irodalomban.
A 2014-es JAKKendő-díjas és 2015-ös Margó Különdíjas Papp-Zakor Ilka olvasott fel a MrSALE öltönyboltban Budapesten, ahol most már hagyományosan megrendezik minden évben az „Öltözz öltönybe” napot. A „SUIT UP DAY” alkalmából a felolvasás után gyönyörű hölgyekkel, kedves alkalmazottakkal interjúztunk. Beszélgettünk Sebestyén Mártával, bepillantottunk a bolt raktárába és megtudtuk ki nyerte vissza a teljes vásárlásának árát.
Miért használ valaki ma még filmes gépet? Miért fotózik eleve rossz – még 1998-ban lejárt filmekre? Mi minden lehet egy-egy ilyen portré mögött? Az Ünnepi Könyvhéten főszerkesztőnk analóg géppel, romlott filmre készített portrékat költőkről, írókról, a kortárs irodalom meghatározó szereplőiről, sőt képzőművészekről is.
Október 10-én tartották meg a MrSALE öltönyüzletben az „öltözz öltönybe napot”. Ebből az alakalomból a József Attila Kör szervezésében nagyszabású felolvasást tartottak, amelynek az előkészületeiről és az estről itt tekinthetitek meg videóösszeállításunkat. Filmünkben nyilatkozik Békés Zoltán – a MrSALE cégvezetője -, a bajszos Karafiáth Orsolya, Szilasi László, Pallag Zoltán és Áfra János is.